Журнал National Geographic, который существует уже 135 лет, рассказал об уникальных токенах NFT и запустил свою первую коллекцию. Это вызвало бурю негодования в соцсетях издания. В понедельник, 16 января, во всех аккаунтах National Geographic было опубликовано изображение уникального токена NFT из самой дорогой коллекции Bored Ape Yacht Club (BAYC). источник »
Один из наиболее популярных каналов о дикой природе National Geographic объявил о скором выпуске своей первой коллекции NFT под названием «GM: Daybreak Around the World».
D-ID, a global leader in AI video reenactment technology, today announced a milestone partnership with award-winning photographer and author Michael Yamashita in his first NFT drop. With...
Компания Grayscale Investments обнародовала рекламный ролик для биткоина и фонда под названием Grayscale Bitcoin Trust, который будут показывать по крупным каналам в США. В скором времени видео появится в эфире AMC, Fox News и других телевизионных гигантов.
Управляющая криптовалютными активами компания Grayscale Investments, входящая в состав холдинга Digital Currency Group Барри Силберта, приобрела эфирное время для трансляции рекламы биткоина и фонда Grayscale Bitcoin Trust на крупных американских телеканалах, среди которых AMC, Fox News и другие.
At TNW2019, National Geographic’s Executive Vice President Emanuele Madeddu spoke about the importance of brands being purpose-focused in a bid to survive in today’s challenging business and media environment.
When done right, a marketing campaign can be one of the most powerful ways for brands to attract and engage audiences. But how can you stand out from the crowd? From seamless CGI in movie promo to using the #MeToo movement to rebrand yourself, we’re seeing technology and new strategies pave the way for meaningful marketing and storytelling.
As tax season is rapidly approaching, some states, like Ohio, have decided to set a new standard for the rest of the country to follow. Back in November, Ohio became the first state in the U.
Apple is making a play at the publishing business. In March, the company acquired Texture, a subscription-based magazine reader that charges a flat fee to read all the included content you’d like.
Winemakers are playing music to their fermented grapes in an attempt to coax more flavor from the bottles. It sounds odd, but they say the waves help improve the way the wine develops. According to National Geographic, a few wine companies are playing music to their aging barrels.